Page Turner

Ben jij na de Party Booster ENTHOUSIAST om verder SAMEN te WERKEN, dan kunnen wij een DRAAIBOEK voor je maken. Een draaiboek is een onderdeel dat meestal wordt ONDERSCHAT, maar voor een relaxte sfeer op de dag zelf en om onaangename verrassingen te voorkomen, raden wij echt aan om een draaiboek in elkaar te zetten, ongeacht de grootte van het evenement. Wij bieden hierin TWEE VARIANTEN aan.

€ 397

We kunnen je een door project | M | events ontworpen template sturen. In dit template beschrijven wij de beste dag indeling voor jouw event. We zullen rekening houden met jouw wensen welke we besproken hebben in de party booster. Bij deze variant zullen we géén leveranciersselectie samenstellen voor je. Tip: Het samenstellen van je leveranciers is een groot en belangrijk gedeelte van jouw event dus zorg dat je kieskeurig bent in met wie je wel en niet gaat werken. Zorg dat je grondig onderzoek hebt gedaan en referenties hebt van de leverancier waar je voor wilt kiezen. Dit kan een heleboel stress voorkomen.

€ 697

We zullen het door project | M | events draaiboek helemaal op maat maken. We zullen jouw dag tot in elk detail beschrijven. Wanneer je het draaiboek leest zul je de gehele dag beleven. We zullen ook een short list aanleveren van de verschillende leveranciers die jij nodig hebt voor jouw event. Per leverancier zullen wij 2 of 3 opties aanbieden. Wij werken enkel met de beste leveranciers en je mag er vanuit gaan dat de door ons geselecteerde leveranciers passen bij jou en je event.

Nadat wij voor jou de PAGE TURNER hebben gemaakt, kun je beslissen om de uitvoering zelf te gaan doen.

Liever gaan we natuurlijk alles voor jou regelen, zodat je zelf door kunt gaan met je eigen werkzaamheden, je op de dag zelf ook 100% van je event en je gasten kunt genieten, je geen vrienden en/of familie hoeft in te zetten én je je nergens zorgen om hoeft te maken. We got this!

-De kosten van de Party Booster zullen na afloop van dit traject in mindering worden gebracht.-

Neem contact op
Portretfoto event planner Mark Hemetsberger

Heb jij binnenkort iets te vieren en heb je geen tijd voor de organisatie óf weet je niet waar je moet beginnen?
Neem contact op voor een telefonische inspiratie sessie.

Mark Hemetsberger
info@projectmevents.com
+31 6 47426888

Testimonials

“Het was een ontzettend fijne samenwerking. Mark heeft alles tot in de puntjes uitgedacht. Vanaf het eerste moment stelde hij ons direct op ons gemakt tijdens onze bruiloft. Hij luisterde goed naar onze wensen en gaf daar een waardevolle eigen aanvulling op.”

Doria Crane

“Mark Hemetsberger heeft op geweldige wijze mijn kantoorfeest georganiseerd. Heerlijk; geen omkijken naar en was tiptop voor elkaar! Echt een aanrader!”

Joan van Leeuwen

“Wat een ontzettend goede, gestructureerde en creatieve planner, zeer representatief!”

Chris Schäfer

“Alles was tot in de puntjes (en verder) geregeld!”

Tessa Heldoorn

Ik wil graag meer informatie!